Contact en Evenementen

Bij het houden van evenementen is men veelal verplicht dat er een EHBO-post bemand is. De EHBO Klimmen-Ransdaal verleent haar medewerking aan evenementen binnen Klimmen-Ransdaal. Een aanvraag dient u minimaal zes maanden van tevoren schriftelijk in te dienen via e-mail:  ehboklimmenransdaal65@gmail.com of via de coördinator  aanvraag evenementen: e-mail: dautzdeg@gmail.com

Een aanvraag houdt niet automatisch in dat de EHBO-post bemand wordt, wij streven er echter naar aan alle aanvragen tegemoet te komen, lukt dat niet dan hoort u dat minstens 2 weken van tevoren. 
De organisatie van het evenement dient te zorgen voor:

  • een vast aanspreekpunt voor de EHBO gedurende het evenement
  • een goed bereikbare plek met voldoende ruimte en een tafel en enkele stoelen, zodat eventuele slachtoffers adequaat geholpen kunnen worden.
  • de inwendige mens van de aanwezige EHBO’ers (koffie/thee/lunch/maaltijd), afhankelijk van het aantal uren dat een EHBO’er aanwezig is.

De organisatie dient zélf voor vervoer van eventuele gewonden naar huis, huisarts of ziekenhuis te zorgen.

Vergoeding bij evenementen:

Vanaf 1 juli 2024 is de financiële vergoeding bij evenementen in Ransdaal, Klimmen en Voerendaal € 15 per uur. Dit is ongeacht de aanwezige EHBO’ers die ingezet worden.

Indien u ondersteuning bij een evenement nodig hebt stuur een e-mail naar:

Secretariaat Richard Konings

EHBO-vereniging Klimmen- Ransdaal

Steenput 23

6343 EC Klimmen

Tel.06-42847003

e-mail: ehboklimmenransdaal65@gmail.com

Contactpersoon voor organisatie van evenementen en indeling is:

Voorzitter Annie Dautzenberg-Deguelle

Tel. 06-20044629

e-mail: dautzdeg@gmail.com